בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית - כל מה שחשוב לדעת

בניית אתרי תדמית בשונה מאתרים אחרים, מתמקד על בית עסק אחד במרכז. ברוב המקרים, אתר תדמיתי מדבר מסר אחד ובעיה כואבת אחת אותה הוא פותר לאורך כל האתר. בניית אתרי תדמית תכלול קטגוריה על אודות העסק בו העסק יספר על מהות העסק, חשיבותו, בידולו משאר המתחרים ועל כיצד ומתי הוקם העסק, במידה ויש לכך נגיעה ישירה לשירות או למוצר אותו מוכר בעל העסק.

 

אתר תדמיתי יכול להיות מורכב מהמון דפים שונים כמו רוב האתרים. בנוסף לקטגוריית האודות, יהיו קטגוריות אשר ידברו על שלושה או ארבעה נושאים מרכזיים בהם העסק עוסק ומתמחה ויכיל קטגוריית בלוג שהיא קטגורייה המכילה פוסטים ומאמרים בתחום בו עוסק האתר ולבסוף קטגוריית צור קשר שם נוכל למצוא את פרטי הקשר של העסק.

בניית אתר תדמית מנצח ב 7 צעדים

  1. בניית אתרי תדמית תיתרכז ברובה בדף הראשי של העסק הנקרא "דף הבית". שם אנחנו צריכים לשדר את המסרים בצורה הכי ישירה, חדה ומדוייקת.
  2. צבעי מותג ושימוש בצבעים נכונים. הוכח מחקרית שצבעים מסויימים דוחפים יותר להנעה לפעולה. תקראו לזה כח נסתר, פיזיקה, זה לא משנה. ישנם צבעים המניעים יותר לפעולה.
  3. הפונטים באתר קריאים וברורים
  4. כפתורים המכילים צבעים ומלל להנעה לפעולה
  5. מסרים חדים.
  6. נספר מה הערך שלנו ולמה אנחנו, מה הבידול שלנו מול שאר הקולגות
  7. ניתן להם גושפנקה של המלצות מלקוחות קיימים על מנת לחזק את אמונתם ולדחוף את ההססנות לצד ולהשאיר את פרטי הקשר שלהם. 

האמת, שאפשר לשוחח על בניית אתרי תדמית ימים שלמים לאוהבי התחום. עולם שלם של טכנולוגיה משולבת חקר המוח. שילוב מוצלח של כל האלמנטים ייצור לנו אתר תדמיתי מנצח.

בניית-אתרי-תדמית
בניית-אתר-תדמית

תתקדמו ותרכשו לעצמכם נכס דיגיטלי שעובד עבורכם!