קידום אתרים בישראל

קידום אתרים בישראל

מה שונה קידום אתרים בישראל משאר העולם?

כשמדובר בקידום אתרים בגוגל, לארצות שונות יש מאפיינים שונים באופי הקידום. קידום אתרים בישראל, מדינה הנחשבת מאד דינמית ומאד מתקדמת טכנולוגית, ישנן מספר נקודות חשובות על צורת הקידום ואופי הקידום. אנחנו נעבור כאן על הנקודות החשובות ונראה מה מבדיל קידום אתרים בישראל משאר הארצות.

 

  1. שימוש במגוון שפות באתרי החיפוש של גוגל -ישראל הינה כור היתוך של מגוון ארצות שהביא אליה תושבי ארצות שונות בעלי שפות שונות. לדוגמא, ישנם עולים מארצות מזרח אירופה ומרוסיה בעיקר שיחפשו במנוע החיפוש בשפה הרוסית או בסלנג רוסי את מילת המפתח. הבנה של כוונת המשתמש, בחירת מילות מפתח רלוונטיות ובחירת קהל היעד בצורה מדוייקת הינה קריטית בפעילות השוטפת של קידום האתר.
  2. חיפוש מקומי – התנהגות הגולש במערכת החיפוש בגוגל ובמיוחד בישראל – מדבר על סגנון חיפוש ייחודי הנהוג באזור המגורים. כלומר – ישנם מוצרים או נותני שירות מסויימים המשתמשים בביטויים מדוייקים, בסלנגים ובסגנון ניסוח ייחודי – ולכן – קידום אתרים לוקאלי, הופך משמעותי הרבה יותר ממילה גנארית כזו או אחרת.
  3. קידום אתרים בישראל משולב סטארט אפ. ישראל ידועה כמדינת סטארטאפים. יש לישראל שוק גדול של אוהבי סטארטפים ועולם הקידום בנוי על ידי סטארטאפים ייחודיים שנוצרו בארץ.
  4. שימוש בטלפונים ניידים – קידום אתרים בישראל מונע ומתמקד בעקרו בקידום אתרים השמים דגש על חוויי המשתמש במובייל. ישראל ידועה כאחת המדינות בהן שימוש במנוע החיפוש דרך המובייל עולה על 80% מכלל המשתמשים הפעילים.
  5. ריבוי תרבויות – ישראל היא מדינה רב גונית המורכבת מתרבויות שונות. שיח שיווקי בתוך האתר ושימוש במילות המפתח הנכונות בשפת קהל היעד – יוביל ליותר תוצאות חיפוש רלוונטיות ויותר אחוזי המרה.

קידום אתרים בישראל, קידום אתרים שהופך מורכב ומעניין בו זמנית. נפחי החיפוש בשיראל קטנים בעשרות מונים מול נפחי החיפוש כמו במדינות כמו רוסיה וארה"ב. לכן, הדיוק בתהליך קידום אתרים אורגני הוא מהותי מעין כמותו. הדיוק בשפה, בשימוש הפלטפורמה, בחוויית המשתמש ובשיח השיווקי הופכות מאתגרות מאד. שימוש בשפה פשוטה תמיד הביא וייצר יותר המרות. בשילוב עם קידום אתרים בישראל העובד בצורה מדוייקת והוספת ערך אמיתי ומשמעותי – ניצחתם.

ליד-יה! קידום אתרים ושיווק בדיגיטל, מורכבת מצוות של מקצוענים שחוו את עולם השיווק הדיגיטלי ועולמו של גוגל בפרט שנים רבות, מכירים את השפה של גוגל ומבצעים את בקשות המערכת ברמה הגבוהה ביותר. והתוצאות – מרשימות.
ליד-יה! בנייה וקידום אתרים גאה להיות מהחברות המובילות בישראל לשיווק בדיגיטל והחברה שעובדת הכי הרבה ובצורה האפקטיבית ביותר לתת לכם אתר יוקרתי שתופס מיקומים בדף הראשון תוך 3 חודשים.

רוצים לקבל הצעה שלא ניתן לסרב לה?

שיווק דיגיטלי לעסקים