חברת קידום אתרים | ליד-יה!

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית - דגשים

לפני כשנה, חנות פרחים אותה קידמנו, החליט לשלב כוחות וליצור לעצמו נכס שיניב לו הזמנות במקום לשלם לגופים חיצוניים תשלומי עתק על לידים לא טובים שעולים לו הון. מנקודת ההחלטה של בניית חנות וירטואלית, הכל החל על רגל ימין. החנות הוירטואלית שלו החלה לרקום עור וגידים, מילות המפתח החלו לתפוס מיקומים בדפים ראשונים. אך הוא לא קיבל ולו הזמנה אחת בודדת. ואז, נעשתה כאן חשיבה עם בעל העסק ובקול רם. אנחנו יודעים את חשיבותו של האתר אך הוא עדיין לא הבין זאת.

חנות וירטואלית היא חנות לכל דבר!

חנות וירטואלית היא חנות לכל דבר ועיניין. זו חנות שצריכה לתת מענה שוטף ככל הניתן ללקוח הפוטנציאלי שנחת אצלנו באתר​אנחנו רוצים לברך אותו לשלום. לשאול במה מתעניין, להסביר לו על מבצעי היום, להבין את הכוונות שלו ולקלוע בדיוק, אבל בדיוק – למה שחיפש. 
עכשיו הוא מצא את המוצר וניגש לקופה (שזו הנקודה היחידה שאינה דומה לעמדה פיזית ובאתר אין תורים כמובן), הוא בא לקופאי עם המוצר ואז אין ברקוד למוצר, הלקוח הביא קופון שקיבל בדואר אך הקופון לא עובד, הקופה התקלקלה ומה לא! 

עדיין, הלקוח בקופה. סוף סוף כל התקלות טופלו. המוצר עבר, הלקוח קיבל הנחה מיוחדת דרך הקופון ועכשיו – הקופאי שואל אותו האם מעוניין להוסיף במחיר מבצע עוד מוצר דומה. הלקוח סירב. והקופאי שואל האם יהיה מעוניין במוצר משלים – והלקוח הסכים. הקופאי מודה לו על הרכישה ומצייד אותו בקופון לרכישתו הבאה. 

קידום-אתרי-חנות
בניית-חנות-וירטואלית

בניית חנות וירטואלית - זה ליצור חוויה

ציינו מקודם שהלקוח נהנה בחנות? היה לו מוזיקה קצבית, ריח נעים באוויר ושירות קרוב וצמוד לאורך הדרך. הוא קיבל חוויה. ובזכות החוויה הזו – הוא יחזור. וירוכש שוב. ושוב.
בניית חנות וירטואלית היא יצירת חוויה. בניית חנות וירטואלית דורשת רמת חשיבה מעמיקה למהלך מכירתי אינטימי, כייפי, מעניין ונעים. וכך אנו רוצים את החנות הוירטואלית שלנו.
המסר הוא פשוט – בניית חנות וירטואלית אינה דבר של מה בכך. בניית חנות וירטואלית חשובה הרבה יותר מבניית חנות פיזית. כאשר חנות פיזית סטטיסטית יכולה לקבל X לקוחות מהתנועה שעוברת ברחוב, חנות וירטואלית פונה לקהל רחב הרבה יותר. לעשרות ומאות ולפעמים למיליוני אנשים. בואו נשקיע את החשיבה הזו של מעבר באתר שלנו. בניית חנות וירטואלית מקצועית שתביא לנו קהל רלוונטי. בואו ניצור חוויה.

בניית-חנות-וירטואלית

ליד-יה! קידום אתרים איתכם בדרך להיות מותג רווחי.
בוא ניתן לכם ערך. מומחה קידום אתרים מחכה לשוחח איתכם. השאירו פרטים כאן