חברת קידום אתרים | ליד-יה!

קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים - מה מכיל קורס קידום אתרים איכותי?

ראשית, קורס קידום אתרים מדבר על שני עולמות. עולם הקידום הממומן (PPC או בעברית “תשלום לפי לחיצה“) והעולם של קידום אורגני בגוגל.
מענה על שני ההיבטים יכול להיות מעולה. בואו נקח את שתי הקטגוריות הללו ונפרט מהו הסילבוס המושלם אותו הייתם רוצים לטובת לימוד קורס קידום אתרים בצורה איכותית.

קורס-קידום-אתרים

קורס קידום אתרים אורגני (SEO)

כאמור, קורס קידום אתרים אורגני מדבר על היכולת שלנו להשתמש בכלים ובידע, על מנת להתמקם בדף הראשונים, במיקומים ראשונים, וליצור לעצמנו תנועה טבעית ואיכותית אל תור האתר בלי להוציא שקל על שיווק.
 
  1. לימוד המערכת של גוגל. כיצד גוגל סורק את האתר ומהם הדברים האבסולוטיים שתמיד יהיו רלוונטים. אפשר לקרוא לזה “צורת החשיבה” של האלגוריתם.
  2. מונחים בסיסיים וחשובים בעולם ה SEO, קידום אתרים אורגני.
  3. מילות מפתח. מהן וכיצד למצוא את המילות מפתח הכי ממוקדות ונכונות אלינו. לבצע מחקר שוק בצורה נכונה, חקר מתחרים, בחירת מילות המפתח המשמעויות ביותר שיביאו לנו את הטראפיק הגדול והאיכותי ביותר לאתר.
  4. לימוד שלב אחר שלב – אילו פעולות קידומיות לבצע לאחר שהאתר מוכן. חיבור למערכות רלוונטיות, חיבור לאינדקסים וכד.
  5. הסתכלות על שלושת הרבדים הכי משמעותיים בקידום אורגני – 

א. קידום הנעשה מחוץ לאתר (OFF SITE) – הכולל בחירת קישורים חיצוניים איכותיים, יצירת קשרים רלוונטים עם אתרים רלוונטים לשת”פים ופעולות מעשיות לקידום האתר דרך פלטפורמה או אתר אחר ברשת.

ב. קידום הנעשה בתוך האתר (ON SITE) – קישורים פנימיים, פירורי לחם, URL, meta, מאמרים מעניינים, דגשים חשובים בפעילות קידום אתרים הנעשית בצורה אורגנית בתוך האתר עצמו.

ג. טכני. מהירות האתר, רספונסיביות, יכולותיו של האתר, השרת עליו יושב האתר, תקינות הקודים וכו’.

קורס-קידום-אתרים

קורס קידום אתרים ממומן (PPC)

כאמור, קורס קידום אתרים ממומן מדבר על שימוש בכסף על מנת להתמקם בדף הראשונים, במיקומים ראשונים, וליצור לעצמנו לידים רלוונטים ככל הניתן. ביסודו של הקידום הממומן בגוגל, מדובר על פרסומת לכל דבר ועיניין הנמצאות בחלקו העליון בדף הראשון והשני ולעיתים בדף השלישי והרביעי בגוגל. נוכל להבחין במודעות הללו על ידי סימון של “מודעה” בפינתה הימנית העליונה של תוצאת החיפוש. קידום ממומן, באופן מוחלט, הינו מגבר של קידום אורגני איכותי. במידה ויש לנו רק קידום ממומן באוויר, טיב הלקוחות המגיעים משם – רובם ככולם, יהיו לקוחות פחות ממוקדים ופחות איכותיים מלקחות הגיעו דרך האורגני. 

קורס קידום אתרים ממומן צריך להכיל:

  1. הכרת המערכת של גוגל אדס, פלטפורמה דרכה עובדים ליצירת המודעות הממומנות וניהולן.
  2. הכרת המושגים החשובים בעולם הקידום ממומן בגוגל.
  3. הבנת המערכת של גוגל.
  4. יצירת מודעות ממירות.
  5. בחירת מילות מפתח רלוונטיות.3

חשוב לזכור – גם לגבי קידום אורגני וגם לגבי קידום ממומן – קידום מעולה בלי אתר או דף נחיתה ממיר – זו עבודה לריק. לכן, קורס קידום אתרים מוכרח להכיל בתוכו את האלמנטים של המרת הדפים ללידים איכותיים.
לסיכום, קורס קידום אתרים יכול להיות הדבר הכי חשוב שתעשו. בחרו נכון והשקיעו את הזמן וכספכם היקר במקום הייתן קורס קידום אתרים איכותי ומקצועי.

קורס-קידום-אתרים

איך בוחרים קורס קידום אתרים?

קורס קידום אתרים אורגני הינו קורס המלמד אתכם בדיוק כיצד לבצע קידום אתרים בצורה הנכונה. קורס קידום אתרים אורגני צריך להיות פשוט וקל להבנה בכל רמה בה אתם נמצאים אך ישנן מספר נקודות חשובות לדעת לפני שאתם רצים לרכוש קורס קידום אתרים אורגני.

 

  1. קורס קידום אתרים אורגני לפני הכל אמור להראות לכם את רוח התחום. אני איש של תכל’ס, אבל לפני הכל, קורס קידום אתרים אורגני אמור לתת לכם את המיינסט הנכון, את ההבנות העיקריות שתמיד יחזרו על עצמן – לא משנה האם גוגל מבצע עדכון או לא.

ההבנה של כיצד לפנות לדברים, כיצד המערכת עובדת, כיצד להסתכל בצורה האטרטגית החדה ביותר ולספק תוצאות איכותיות בזמן הקצר ביותר. להבין את המערכת וכיצד סורקת את המידע – ייתן לכם יתרון אחד מעל כולם בתחום ה SEO.

  1. פשטות. מה זה פשטות? פשטות זאת אומרת להסביר לכם בדיוק, צעד אחר צעד, וללא מילים מסובכות כאלה או אחרות, מה לעשות וכיצד לבצע כל מהלך. מהו הסדר הנכון. מהם הדברים הבסיסיים ביותר שאתם מוכרחים לבצע על מנת לקבל תוצאות איכותיות.
  2. בדקו את רמת המקצועיות של אותו אדם העומד מאחוריי קורס קידום אתרים אורגני אותו אתם חושבים לרכוש. האם הוא עצמו הגיע לתוצאות שהייתם רוצים? האם אתם מרגישים טוב עם זה? האם אתם חושבים שהוא נותן לכם 200% מהידע שלא ולא מחסיר מכם שום “סוד” כזה או אשר? קידום אתרים הוא תחום תחרותי מאד. תדעו לקבל את הכלים הנכונים מהאנשים הנכונים. בדקו, חקרו, שאלו, קבלו המלצות.
  3. המנעו מקורסים במכללות גדולות כאלו או אחרות. קורס קידום אתרים אורגני הוא תחום האמור להיות אינטימי ואינדיווידואלי לכל אדם. יחס ומענה אישי הוא קריטי, ולכן במכללות הגדולות, למיטב ידיעתו, החומר מועבר בצורה קרה.
  4. ניסיון. אין מניעה מזה. לכן, קורס קידום אתרים אורגני דיגיטלי בשילוב יחס אישי והדרכה אישית – הינו מענה מושלם. אך הכינו את עצמכם לנשוך שפתיים. כל מה שנראה לכם קשה עכשיו – יהיה משחק ילדים בהמשך הדרך.

 

בגדול, קורס קידום אתרים אורגני מתחיל בשורשו בחיבור פנימי של התלמיד והמורה. כשהחיבור נכון – ההצלחה לא תאחר לבוא.

ליד-יה! קידום אתרים משיקה את קורס קידום אתרים 2023. השאר נייד לפרטים: