חברת קידום אתרים | ליד-יה!

קידום אתרים בגוגל

למה קידום אתרים אורגני בגוגל זה הקידום הכי שווה?

קידום אתרים בגוגל אמנם אינו מתאים לכל עסק אך אם אתה עסק שכן מתאים לו הקידום – אחרי שתהיה שנה בתוך עולם הקידום, תנסה להבין עם עצמך למה לא התחלת עם זה כמה שנים לפני.  קידום אתרים בגוגל בגדול מדבר על קידום ממומן ועל קידום אורגני. לרוב, מונח “קידום אתרים בגוגל” ידבר על קידום האתר בגוגל בצורה אורגנית.

קידום אתרים בגוגל - לא מתאים לכל אחד

1. עלויות הקידום האורגני עומדות על סדר גודל של 2,500 ש”ח בחודש לקידום אורגני איכותי, כזה שעתיד להביא תוצאות משמעותיות בשטח. 

2. זמן קבלת התוצאות בשטח יכול להיארך בין 3 חודשים עד 10 חודשים. זהו זמן שלא כל בעל עסק יוכל להרשות לעצמו לקחת עד לקבלת הוצאות.

3. החזר השקעה. במידה ואתם עסק שמוכר מוצרים קטנים בתדירות שאינה שכיחה – סביר להניח שעולם הקידום האורגני אינו בשבילכם. קידום אורגני בגוגל מצויין לעסקים אשר מוצרם עומד על 10,000 ש”ח ומעלה פר לקוח. במיוחד כאלה עסקים המתעסקים בייעוץ וכד’, עסקים אשר אינם צורכים התעסקות במלאי כלשהו. עסקים בסגנון הזה יחזירו את כספם בפרק זמן מהיר יחסית ויוכלו לקבל את ההחזר להשקעתם כבר בחודשים הראשונים.

מה זה קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל מדבר על קידום האתר לנקודות חשיפה גבוהות יותר בהן נמצאים רוב הלקוחות המתעניינים. בדרך כלל מדובר על הדף הראשון בגוגל.
קידום האתר נקרא קידום אורגני ונעשה בצורה אורגנית ללא תשלום ישיר למערכת של גוגל. קידום אתרים מדבר על פעולות יזומות שננקטות באתר במטרה לממשק את המערכת של גוגל אל מול האתר ולאפשר לה להבין על מה האתר מדבר.
על ידי כך,  האתר מתמקם בדפים ראשונים, צובר צפיות ומגדיל את הטראפיק לאתר. טראפיק נכון ומדוייק של לקוחות הינו, ברוב המקרים, תרגום ישיר לכסף.

קידום-אתרים-בגוגל

צריכים קידום אתרים בגוגל לאתר שלכם?

אנחנו כאן לתת לכם את כל ההכוונה.
חייגו 052-9096331 או השאירו פרטים ממש כאן: