חברת קידום אתרים | ליד-יה!

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני מדבר על קידום האתר בדרך טבעית לחלוטין

ללא מעורבות בגורמים חיצוניים או כרוך בתשלום. כאשר אנו מדברים על קידום אתרים אורגני, אנו מדברים על להיות שחקן פופולרי יותר מזווית הראייה של גוגל.
 קידום אתרים אורגני נבחן ממבטו של גוגל על האתר.
 אך כיצד אנו הופכים פופולרים יותר ברשת?
 קידום אתרים אורגני הוא בעקרו כמות הערך שאתם נותנים כעסק מצד אחד, והבנת המערכת של גוגל מצד שני.

השלב הראשון בקידום אתרים אורגני והבנת המערכת של גוגל

מערכת החיפוש של גוגל בתמונה כללית מאד, סורקת את כל האתרים על ידי מערכת סריקה מיוחדת הנקראת “העכביש של של גוגל “, מערכת הסורקת את כל מיליארדי האתרים באתר.
היא יודעת לשמר תמונה של סריקה אחרונה מול תמונה עכשווית.סריקת האתרים של גוגל מתבצעת על ידי קריאת קודים. לדוגמא – יש קוד לכל סוג צבע, סוג פונט, סגנון כזה או אחר, קודים לתבניות שונות ועוד. וגם לכל אות. ומכאן לכל מילה. וזה אחד הדברים המשמעותיים כשמדובר ב SEO.
מילת מפתח מהותית כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני. כל שינוי של אות או סגנון כזה או אחר משנה את הקוד עצמו. מכאן שכל הסריקה תתבצע לפי הקודים ובמידה והקודים או לחילופין מילות המפתח יונחו במקומות הנכונים באתר – גוגל ידע לסרוק אותנו טוב יותר ולהבין אותנו בצורה מיטבית.

קידום-אתרים-בחיפה

קידום אתרים אורגני מדבר בנוסף על חוויית לקוח. מעניין אותו כמה זמן השקענו בתוך האתר, האם ביצענו פעולות בתוך האתר, האם חזרנו לאתר ורכשנו, האם עברנו דרכו לאתרים אחרים והגדלנו זמן שהייה של הלקוח במערכת החיפוש, האם ענינו לבקשת הלקוח של גוגל כאשר חיפש משהו, האם נתנו לו את המענה באתר, האם אנו נהנים מחוויית האתר עצמו ברמה הטכנית – כלומר, האם האתר נפתח מהר, עולה מהר, האם האתר יכול להחזיק כמות גדולה של אתרים, האם השרת מספיק חזק, האם הוא מאובטח בצורה מיטבית, האם אנו מתקשרים עם אתרים אחרים ברשת בצורה חיובית, האם אתרים הנחשבים אוטוריטות משוחחים עלינו באתר שלהם, האם כמות הכניסות הישירות לאתר גדולה, האם נכנסים אלינו מרשתות חברתיות, האם אנו נחשבים אוטוריטות ברשתות החברתיות, האם יש לנו כרטיסים ברשתות הסושייאל המובילות, האם יש לנו את מלוא המידע הדרוש באתר שלנו על התחום בו עוסק האתר, האם אנו מחוברים למערכות של גוגל ובאמת איכפת לנו מהאתר שלנו?
האם אנו מבצעים שינויים תכופים באתר ועוד.

חישבו על גוגל כעל המורה ועלינו כתלמידים

אם נעשה את שיעורי הבית ונבין את מה שהסביר המורה בצורה מיטבית – כך הציון שלנו במבחן האמיתי יהיה גבוה יותר.
ומה עם התלמידים שמעתיקים?
גוגל תופס אותם מהר מהר. הוא מורה מאד חד ומדוייק.
בדרך כלל קידום אתרים אורגני שנעשה בצורה לא בריאה – נתפס במהירות. לכן, חשוב להיות תלמידים טובים ולבצע את העבודה בצורה על הצד הטוב ביותר.

תנו לנו את הזכות לתת לכם את כל המידע וכל האמת. השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם תוך 24 שעות עם מומחה קידום אתרים אורגני