חברת קידום אתרים | ליד-יה!

קידום אתרים בישראל

חברת קידום אתרים, בניית אתרים וקידום בדיגיטל

חברת קידום אתרים עם יחס אישי לכל אורך התהליך

מאות לקוחות מרוצים

בניית אתר כלול במחיר

תוצאות בדף הראשון תוך 3 חודשים

קידום-אתרים-בגוגל

חברת קידום אתרים, בניית אתרים וקידום בדיגיטל המביאה קידום אתרים בסטנדרט גבוה ושונה בהרבה ממה שחוויתם עד היום. ליד-יה! הינה חברה שמדברת תכל’ס. בלי עיגולי פינות. אנחנו כאן להצליח ואנחנו עושים זאת יחד! כיום, ליד-יה!
היא אחת החברות היחידות בתחום שמגיעות עם רעב אמיתי להצליח איתך.
גם אם זה אומר לעשות מעבר כדי להגיע לשם. הרבה מעבר.
מערך החברה שלנו מורכב רק ממקצוענים שחיים את התחום שנים ומביאים לשולחן ערך מוכח.

חברת קידום אתרים שמביאה יותר תנועה לאתר שלך. נקודה.

קידום אתרים בישראל הוא אחד מערוצי השיווק הכי רווחיים ליותר ממחצית העסקים הקיימים בארץ. עסקים משקיעים כל כך הרבה כסף ברשתות החברתיות ושכחו לעשות סדר בערוצי השיווק שלהם! ישנם מקצועות שהקהל שלהם בכלל לא נמצא בסושייאל! אז למה לעבוד קשה?

מה אם הייתי אומר לכם שערוץ השיווק המרכזי והאיכותי ביותר למעל 50% מהעסקים הקיימים הוא דרך גוגל?

ומה אם הייתי אומר לך שזו ההשקעה הכי טובה לעסק שלך?

לקוח אחד בייעוץ מקצועי בתחום כלשהו, שווה 10,000 ש”ח בממוצע. בניית אתר הכוללת קידום אורגני איכותי למשך שנה שלמה עלותו הממוצעת 30,000 ש”ח. מספיק שהאתר יניב 3 לקוחות – וההשקעה החזירה את עצמה! עכשיו הנכס שלכם. שלכם! אין עלויות למשווקים נוספים ויש לכם ערוץ שיווקי שעובד עבורכם!

מה אומרים על ליד-יה! קידום אתרים?

בן פרץ
בן פרץ
2023-09-06
fix cars
fix cars
2023-09-05
השארתי פרטים לגבי קידום אתר חדש וקידום אורגני חזר אלי רועי המקסים התחלנו בדף גוגל בזנינס ראיתי את רמת הדיוק בקיצור סגרנו פרטים ויעדים הכל זרם. בנינו אתר חדש מאפס כל תהליך הבניה רועי היה שם כל הדרך יעץ הסביר ואז התחיל תהליך הקידום מחודש לחודש האתר לא מפסיק לעלות כיום כבר בהמון מילים דפים ראשונים וגם תוצאות ראשונות!! אין מילים פשוט מעל המצופה ממליץ בחום (בחור תותח על מלא) שווה כל שקל
חגית גלינסקי
חגית גלינסקי
2023-08-31
תותח על חלל!! כמויות של ידע וישר פרקטיות!! ❤️❤️❤️❤️
ידידיה טוויל
ידידיה טוויל
2023-08-14
מקצוען ברמות הכי גבוהות! מקדם את האתר שלי רק אצלו
nir shahar
nir shahar
2023-08-06
חברת קידום אתרים מומלצת מאוד ף, חוויה מעולה. תודה על קיר לצוות של ליד-יה קידום אתרים 🙂
רועי סבג
רועי סבג
2023-07-17
מקדם אתרים מומלץ ביותר. 🥇 שירות אישי, מהיר והכי חשוב - תוצאות בשטח.🙂
סטס אברמוב
סטס אברמוב
2023-07-13
מקדם אתרים מומלץ מאוד רועי האלוף😉
טניה מובססיאן קוסמטיקאית
טניה מובססיאן קוסמטיקאית
2023-06-26
.תודה לך רועי, בזכותך יש לי אתר בגוגל 😃 אורגני שמבאי לי הרבה פניות. אתה מקצוען
שירלי קרייר
שירלי קרייר
2023-06-07
רועי בן נחום מקדם אתרים מהשורה הראשונה ,מקצועי בטירוף , בעל הרבה ניסיון קיבלתי ממנו שירות יוצא מן הכלל , מעניק ביטחון ללקוח ומאוד אדיב וכמובן אמין ביותר !!! תודה לך רועי
נוגה חן
נוגה חן
2023-03-30
יש הוכחות בשטח! מומלץץץץץץץ לא לחשוב פעמיים

קידום אתרים בישראל - חברת קידום אתרים
בסטנדרט שלא הכרתם.

קידום אתרים בישראל לא מדבר על תוצאות בשטח אלא רק על מיקומים. חברת ליד-יה! קידום אתרים כאן בשביל תוצאות. אנחנו מאמינים שקשר טוב עם בעל העסק יוצר אתר מכוון יותר וממיר יותר. המטרה העיקרית והבלעדית היא ליצור חשיפה אורגנית גדולה יותר לאתר, למתג את עצמנו כמספר 1 בתחומנו, והכי חשוב – לקבל לידים. לידים חמים ורותחים שמגיעים דרך קידום אורגני איכותי. לידים שהגיעו בשלים ומכירים אתכם היטב.

ליד-יה! הינה חברה מומחית לקידום ומביאה ללקוח מענה מקיף המאפשרת ללקוח לקבל יותר. יותר מילות מפתח, יותר יחס ויותר תוצאות. ליד-יה! קידום אתרים משקיעה חשיבה שיווקית מדוייקת בקהל היעד של הלקוח ומרכיבה את המערך מילות מפתח הנכון והמדויק לו על מנת לקבל את הלידים המדוייקים ביותר עבורו. בנוסף לקידום האתר והכנת מחקר מילות מפתח מקיף, אנו בונים את האתר או משפצים את האתר לרמה בה יוכל האתר להיות ממיר יותר, על ידי הצבת כפתורים בנקודות נכונות, טקסט נכון וכד’. 

עשרות לקוחות נהנים כבר היום מאתר שמכניס להם לידים חמים ובלי להוציא שקל על שיווק. ומה איתך?

קידום אתרים בישראל

ליד-יה! קידום אתרים נולדה במטרה לתת מענה לעסקים ולייצר לעסקים לידים איכותיים ללא הוצאות כספיות על שיווק. 

לחברת ליד-יה! חבילות עם התחייבות לתוצאות ברמת כמות הלידים המתקבלת באתר. אה, ואנחנו בונים לכם אתר חדש, כלול בעסקה.

קידום-אתרים
קידום-אתרים

למה ליד-יה! קידום אתרים?

ליד-יה! קידום אתרים מדברים תכל’ס.
אנו כאן להביא תוצאות. לכן, ליד-יה! קידום אתרים בנתה לכם את החבילה המושלמת ביותר עבורכם הכוללת התחייבות ללידים. קראתם נכון! התחייבות ללידים. ואפילו בנינו מודל המייצר נכונות לעבודה משני הצדיים לקבלת תוצאות מרשימות.

מעניין?

בנייה וקידום אתרים

אנו בליד-יה! קידום אתרים מאמינים (ויודעים), שקידום אתרים איכותי מתחיל בשורשו של האתר. במידה ויש ללקוח אתר קיים ומעוניין לקדם אותו – אנו נכנסים לשורשי הדברים, במידה והלקוח מעוניין לקדם ואין לו אתר – האתר כלול במחיר הקידום.

תבינו, קידום אורגני אמיתי כולל הבנה מעמיקה לתוך האתר. סידור המלל בצורה נכונה, ארגון מילות המפתח בנקודות מפתח באתר, עדכון מילות המפתח בתמונות עצמן ועוד אלף ואחד טקטיקות.

רוצים לשמוע עוד?

בנייה-וקידום-אתרים
קידום-אתרים-בקריות

קידום אתרים וקבלת נכס דיגיטלי לעסק ב 3 צעדים:

1. קבע שיחה טלפונית

שיחת ייעוץ אחת עם מומחה לקידום אתרים, תעשה לכם סדר בבלאגן. תקבלו כלים פרקטיים עם תוכנית עבודה של ממש.

2. בניית אסטרטגיה

תקבלו תוכנית עבודה שלב אחר שלב הכוללת אסטרטגיה חכמה לקידום האתר.

3. מיקומים בדף הראשון!

דף ראשון = יותר צפיות = יותר לקוחות = יותר כסף!
בואו להתמקם בדף הראשון, המקום הנחשק ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

הלקוחות של ליד-יה! קידום אתרים

קידום אתרים אורגני בגוגל אצל ליד-יה!

1. מחקר מילות מפתח מעמיק.

2. חקר מתחרים.

3. בניית אסטרטגיה.

4. פיזור נכון של מילות המפתח באתר.

5. הכנסת מאמרים באופן שוטף.

6. קישורים חיצוניים איכותיים.

7. בדיקה טכנית של האתר.

8. מעקב שבועי של מילות המפתח.

ליד-יה! קידום אתרים מספקת לכל לקוח נציג שייתן מענה אישי וקרוב לאורך כל תהליך הקידום. תוצאות מגיעות לכל המאוחר תוך 90 ימים. נגיע לדף הראשון. משם נשפר את המיקומים ונגיע עם כמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות לדף ראשון למיקומים ראשונים.

אנחנו כאן לבנות לכם נכס דיגיטלי שמכניס לידים חמים על בסיס קבוע ללא הוצאות שיווקיות מצדכם.

+ 0
לקוחות מרוצים
+ 0
מילות מפתח בדף הראשון
+ 0
כמות לידים

קידום אתרים - שאלות נפוצות

מה זה SEO. SEO זהו קיצור של Search Engine Optimization, כלומר אופטימיזציה של מנועי החיפוש, קידום אתרים במנועי החיפוש. ובמילים פשוטות – לעזור למערכת החיפוש (בישראל לרוב זה גוגל) להבין שאתם רלוונטיים בתחום מסוים ולקדם אתכם בדירוג על מילות מפתח, וכך ליצור טראפיק איכותי לאתר. טראפיק = כסף. רוצים ממש לחקור לעומק? לחצו כאן – קידום אתרים

קידום אתרים נכון להיום הוא שוק די פרוץ. ישנן חברות ענק שמציעות קידום אתרים במחיר של 800 שקלים וישנן חברות קטנות יותר הדורשות 10,000 שקלים. מדובר בדר”כ על ריטיינר חודשי. חשוב שתבינו – סך ההשקעה שלכם, במידה ומדובר בחברה הוגנת, היא הזמן המושקע על האתר. ישנן הוצאות כמו תוכן, קישורים חיצוניים שנרכשים בדרך ועוד נקודות חשובות בעולם הקידום. הכל עולה כסף. עכשיו חשבו לעצמכם – אם אני רוכש קישור איכותי (עדיף קישור חיצוני איכותי אחד מאשר 100 קישורים של אתרי ספאם) והקישור הזה עולה 1,000 שקלים. האם באמת קידום אורגני לאתרים יכול לעלות 800 שקלים? מחיר שנשמע נורמלי מתחיל מ 2,500 שקלים צפונה. קבלו הצעות, בדקו בשטח, קבלו המלצות מחברים ובררו את הנושא לעומק. מעבר לכסף – אתם הולכים לרוץ עם חברה ואנשים במשך שנה. כדאי שתדעו, שתכירו ושיהיה לכם חיבור טוב עם אותם אנשים. רוצים עוד פרטים – דברו איתנו.

חברת קידום אתרים מכילה אנשים. ראשית ולפני הכל – תנו למבחן הבטן לעבוד. האם יש לכם חיבור עם אותם אנשים? שנית, שוחחו עמם לעומק. כמה ערך אמיתי קיבלתם בשיחה? האם קיבלתם המלצות מעשיות עוד בשיחת ההיכרות? כמה ידע מפגין נציג החברה? מחיר זה הדבר האחרון שאמור לעניין אתכם בתחום הזה. חברת קידום אתרים טובה מתחילה באמון ואח”כ ממשיכה לתוצאות. 

דף ראשון בגוגל שמור לאתרים שהשקיעו מזמנם ומכספם כדי להגיע למיקום הזה. נעשתה שם חשיבה. אנחנו מגיעים עם כמעט כל אתר לדף הראשון בגוגל תוך 3 חודשים מיום הקידום ועם הרבה מילות מפתח (טובות שמביאות תנועה איכותית). לפי נהלי חברת גוגל – זוהי עבירה להתחייב ללקוח לדף ראשון בגוגל. 

חברת קידום אתרים אמורה להפגין מקצועיות מהשיחה הראשונה. לתת לכם מענה מקיף ללא סימני שאלה. חברת קידום אתרים בנוסף, תדע לאתר לכם את הבעיה העיקרית ותיתן תשובות וכלים מעשיים מהשיחה הראשונה. מדובר בידע מקצועי המשלב בבסיסו יחס אנושי והבנת השטח. אז עוד לפני העיניין המקצועי, בדקו האם יש לכם קשר טוב עם נציג חברת קידום אתרים זו. ולבסוף – בדקו מה תוכן החבילה שמציע. אילו קישורים חיצוניים משתמשים? כמה כאלו בכל חודש תקבלו? מאמרים? מהי האסטרטגיה אותה מציע נציג חברת קידום אתרים זו והאם יש משהו מעבר לקידום אתרים המביאים ככלי הוליסטי המשלים את כל מהלך קידום אתרים זה בצורה טובה וידע להמיר את לקוחות האתר ללידים חמים של ממש.

קודם כל, לומדים את המערכת. אחרי שהבנו כיצד האלגוריתם של גוגל עובד ומה מטרותיו, קידום אתרים הופך קל מאד. נוכל להבין את קהל היעד שלנו בצורה טובה יותר, נמצא את מילות המפתח בצורה יעילה וניצור אתר המכניס שש ספרות בחודש מבלי לקום מהספה. זה אפשרי, זה קיים ודורש הרבה עבודה.

קידום אתרים בשפה המקצועית נקרא SEO פירוש של Search Engine Optimization, כלומר מיטוב האתר שלנו ושדרוגו לטובת מערכת החיפוש. כלומר, עזרה למערכת החיפוש של גוגל להבין על מה אנו מדברים באתר, מהו הנושא עליו אנו מדברים ועוזרים למערכת להבין שאנו רלוונטים בתחום מסויים. קידום אתרים נעשה על ידי פעולות בתוך האתר, מחוץ לאתר ופעולות טכניות נקודתיות.

תתקדמו ותרכשו לעצמכם נכס דיגיטלי שעובד עבורכם!